Mit jelent számomra a 100 % elégedettségi garancia?

Ha Ön nem elégedett a megvásárolt termékkel, 28 munkanapon belül visszahozhatja hozzánk, és mi azonnal visszaadjuk a teljes vételárát, vagy lehetőséget biztosítunk a termék cseréjére. Áruházainkban minden olyan termékre 100% elégedettségi garanciát vállalunk, amely nem jótállásköteles. Nem Tesco sajátmárkás termék esetében a vásárlást igazoló blokk bemutatásával lehet érvényesíteni a garanciát. Csomagolt termékek esetében pedig mindig vissza kell hozni a csomagolást is, hogy ellenőrizhető legyen a minőségmegőrzési, illetve fogyaszthatósági idő. A nem előre csomagolt termékeknél, a vásárlást igazoló blokk vagy a mérleg által készített árcímke bemutatása szükséges.

Hogyan értelmezzem, hogy egy terméket maximum 28 munkanapig vihetek vissza?

A 28 munkanap a vásárlást követő naptól kezdődik, és nem számít bele sem hétvége, sem ünnepnap. Azokat a termékeket, amelyeknek 28 munkanapnál hamarabb lejár a minőségmegőrzési vagy a fogyaszthatósági ideje, legkésőbb a lejárati idő utolsó napjáig lehet visszahozni.

Bizonyos termékekhez miért nem szükséges bemutatnom a blokkot?

Saját márkás termékeinknél nem kérünk blokkot, mert ezek a termékek kizárólag a Tescónál kaphatók. Blokk helyett a visszahozott termék mérleg által készített árcímkéjét is elfogadjuk, például sajtpultban, húspultban kapható termékek esetén.

A vevőszolgálati pultnál miért tart tovább az ügyintézés, ha savanyú a túró, mint akkor, ha egyszerűen nem ízlik?

Ha egy termék minőségi hibás, például megsavanyodott a túró, akkor munkatársainknak minden esetben jegyzőkönyvben kell dokumentálniuk az esetet. Ez mindössze pár percet vesz igénybe, de számunkra nagyon fontos ez a visszajelzés.

Akkor is visszavihetek egy terméket, ha nincs semmi baja, csak nekem nem ízlik?

Természetesen igen. Az elégedettségi garancia lényege, hogy akkor is visszavesszük a megvásárolt terméket, ha nincs vele minőségi probléma.

Könyvet miért nem vihetek vissza az elégedettségi garancia keretein belül?

A szerzői jogvédelem alatt álló termékeket (könyv, CD, DVD, szotfver) az érvényes jogszabály szerint kizárólag minőségi probléma esetén vehetjük vissza.

Mi történik a vevőszolgálati pultnál, ha az elégedettségi garancia keretein belül visszaviszek egy terméket? Mennyi ideig tart az ügyintézés?

Munkatársaink a vásárlói visszajelzés meghallgatását követően visszaveszik a terméket, és azonnal visszaadják a vételárát. Az ügyintézés gyorsan történik, mindössze néhány percet vesz igénybe.

Kapcsolódó cikkeink:

WIBI folyamata
Hűtési lánc
Az elégedettségi garanciáról általában
A minőségi garanciáról általában
Különbség a minőségi- és az elégedettségi garancia között

Csatlakozzon közösségünkhöz!

Iratkozzon fel hírlevelünkre!